sunnuntai 7. lokakuuta 2012

#12 Poneilua

Moooi! Oon nyt palaillu tuolta Saksasta ja mukavaa oli :) Enemmän reissusta voit lukea täältä. Mutta nyt aattelin kertoa siitä hevostelusta! Käytiin yhesti ratsastamassa, koska aikaa oli tosi vähä monien menojen takia. Niillä oli kaks ponia ja ne kummakki oli ylisulosia. Yleensä nää ponit on niitte omalla takapihalla, mutta jostaki syystä ne oli nyt toisella tallilla.

Tiistaina käytii kattelee niitä poneja siellä laitumella, mutta mulla ei ollu kameraa. Keskiviikkona päästiin jo ratsastaan! Haettiin ponit trailerii ja ajettii jollekki tallille. Mulla ei ollu kameraa taaskaa mukana ): Laitettii ponit ulkona ja mentii maneesii. Se paikka oli oikeesti tosi hieno. Siellä oli isot katsomot ja se kenttä oli tooooosi iso! Kaikki hevosetki siinä tallissa oli korkeita ja varmasti taitavia (; Mentii kuitenki siihe maneesii ja siellä oli kaks muuta meijjä lisäksi. Ratsastettii siis itsenäisesti ja olin iha hukassa ku kaikki meni eri suuntii :D Sai kyllä väistellä vastaantulijoita!









Tällä pullaponilla määki ratsastin ! (:
Aluksi käveltii viis minuuttia ja lähettii ravailee. Tää oli ehkä pienin poni kellä oon menny ja jouduin keventään tosi nopeeta. Alussa mentii vaa Cecilian perässä ja poni liikku lujaa. Sitte ku päästii perästä pois nii sille iski laiskuus :D Frecki kuunteli kuitenki pohkeita ja toimi hyvin. Laukattiinki vähä aikaa. Mun pari teki omalla hevosella laukanvaihtoja ja joka vaiholla se vähä kiivastu ja lähti laukkaan täysiä. Ei naurattanu ku se laukkas täysiä vastaan :D Mutta sitte Cecilia tuli käymää Freckin selässä ja taluttelin La Rinaa siellä ennenku pääsin takas ton ponin selkään. Ravailin loppuravit ja oltiin valmiita (:

Sunnuntaina ponit tuli Cecilian pihaan ja sitte Alicia ratsasti Freckillä sen kaverin kans (kuvat sieltä). Myös Alician pikkuveli Silas kävi ravaamassa :D Awwws♥ Rapsuttelin poneja ja kuvailin. Myöhemmin saan tehtyä videon La Rinasta ja Freckistä. Mulla on nyt jo ikävä Saksaan ja näkemään mun perhettä ja nuita ihania ponskeja!

:llä Annika

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! Vastaan jokaiseen kommenttiin :)