keskiviikko 31. joulukuuta 2014

#125 Uusi vuosi ja uudet kujeet

Ajattelin herättää blogin uudelleen henkiin näin uuden vuoden myötä. Mietin pitäisikö minun aloittaa kokonaan alusta vai jatkaa siitä mihin olen jäänyt. Suuria ulkoasun muutoksia ja pieniä sivujen lisäyksiä on ainakin luvassa! Mikäli joku teistä lukijoista on innokas bannerin tekijä, niin ottaisin mielelläni sellaisen vastaan :D

Paljon on tapahtunut tänä aikana, kun en ole postaillut ja nyt ajattelin sekä muistella viime vuoden tapahtumia että kertoa uusista suunnitelmista.

Viime vuonna hevostelu jäi hieman vähemmälle, koska minun täytyi parannella polveani. Nyt polvi on kuitenkin jo ratsastuskelpoisessa kunnossa ja kävinkin joulukuussa viikonlopun leirillä Sarin tallilla. Siellä pääsin näkemään pitkästä aikaa kavereitani sekä ratsastamaan Aabralla, Azizalla, Aniolalla ja Amiralla!

Lähiaikoina olen ollut myös Oulunsalossa muutamilla tunneilla ja joulumaastossa tonttuilemassa lentävällä Porolla, mutta niistä en kerro sen tarkemmin. Lähes kaikki tunnit olen mennyt Saporolla, mutta olen päässyt myös kokeilemaan tallin uusia tulokkaita Danitusta ja Megatrickia :) 
Saporosta puheenollen... Se on myyty Oulunsalon Ratsastuskoululta ja 1.1.2015 se muuttaa uuteen kotiinsa. Toivottavasti pääsen sitä vielä joskus näkemään! Tässä pieni video yhteisistä hetkistämme:

 
Ensi vuoden puolella saan luultavasti vakiotunnin ja tavoitteenani on oppia ratsastamaan enemmän erilaisilla hevosilla - tosin toivon myös löytäväni uuden suosikin. Näihin hetkiin ja näihin tunnelmiin!

Hyvää Uutta vuotta kaikille!

♥:llä Annika

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! Vastaan jokaiseen kommenttiin :)